Anasayfa Email
 
Üye Girişi | Yeni Üyelik
30 Ağustos 2014, Cumartesi
 
.
 
Güncel Sektörel Etkinlikler Makaleler Kampanyalar
Parkeci Künye Reklam Arşiv İletişim
Sektörel
  Yorum Yap     Arkadaşına Gönder     Yazdır
     
baumax yapı market parke laminat avusturya türkiye istanbul avcılar

bauMax mağazası açıldı

Yapı marketi devi bauMax büyük bir izdihamla İstanbul’da açıldı! 9 ülkede, toplam 159 marketi ve 11 bine yakın çalışanıyla faaliyet gösteren Avusturyalı yapı marketi bauMax artık İstanbul’da! Açılış günü yapılan büyük indirimlerin izdiham yarattığı bauMax ilk günden büyük ilgi gördü. Türkiye’deki 6. bauMax olan İstanbul Avcılar mağazası 27 milyon Avro yatırımla İstanbul için tarihi önem taşıyan bir gün olan 29 Mayıs’ta açıldı.

Dünyada 9 farklı ülkede 159 marketi ve 11 bin çalışanıyla faaliyet gösteren Avusturyalı yapı marketi devi bauMax, Türkiye’deki 6. Mağazasını İstanbul Avcılar’da açtı. 27 milyon Avro yatırım yapılan bauMax İstanbul mağazası, 15.000 m²’lik satış alanına sahip ve iki kattan oluşuyor.
Türkiye’ye şimdiye kadar 150 Milyon Avro’ya yakın yatırım yapan bauMax, 2018 yılına kadar faaliyet gösterdiği en büyük ülke olan Türkiye’de 50 market açarak 1 milyar Avro yatırım yapmayı planlıyor. Girdiği her ülkede lokal tedarikçileri mutlaka destekleyen bauMax, Türkiye’deki marketlerindeki ürünlerin yüzde 75’ini Türkiye’den sağlıyor. bauMax’ın şu an Türkiye’de çalışan sayısı yaklaşık 900.
bauMax İstanbul Büyük bir izdihamla açıldı!
Avcılar’da açılan İstanbul bauMax ilk günden büyük bir izdihamla açılan mağazada indirimli ürünler büyük ilgi gördü. 89 TL’ye Beko klima, 29 TL’ye Arçelik Türk Kahve makinası ve 69 TL’ye HILTI Kırıcı Delici’nin satıldığı mağaza izdihamla açıldı.  
Türkiye en fazla yatırım yapılan ve en hızlı büyümesi planlanan bauMax ülkesi...
Konuyla ilgili düzenlenen basın toplantısında konuşan bauMax AG Yönetim Kurulu Başkanı Martin Essl şunları söyledi: “bauMax’ın Türkiye’deki 6. mağazasını İstanbul Avcılar’da İstanbul açmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. 2010 yılında Türkiye’deki ilk marketimizi açmıştık. bauMax olarak Türkiye’den oldukça memnunuz. Türkiye’de yaşanan olumlu ekonomik ortam müşteriler tarafında da, iş ortakları tarafında da kendini gösteriyor. Yatırım gerçekleştirdiğimiz en büyük ülkelerden olması açısından Türkiye çok önem verdiğimiz bir ülke. İki yıl içinde 6 market açarak, Türkiye’de hızla büyüdük. 2013 yılı planlarımızda Eskişehir ve ardından da Adana bulunuyor. Anadolu’ya çok önem veriyoruz, çünkü burada pazarın ihtiyaçları var, bir yandan perakende sektörü bu bölgelerde iyi yönetilecek, büyük yatırımları bekliyor, diğer yandan Anadolu halkının da yaşamına farklılık ve kalite getirecek alışveriş ve yapı marketlerine ihtiyaç var. İstanbul’da ise hem Anadolu hem de Avrupa yakasında hızlı bir şekilde genişlemeyi planlıyoruz“.
1,52 Milyar Avro’luk ve 50 milyon müşterilik Dev Yapı Marketi
Martin Essl sözlerine şu şekilde devam etti: “bauMax 2011 yılında 1,52 Milyar Avro ciro gerçekleştirdi. Orta ve Güneydoğu Avrupa ülkelerinde yapı market sektöründe pazar lideriyiz. Bu yıl bulunduğumuz tüm ülkelerde 35.yılımızı kutluyoruz. İstanbul için böyle anlamlı ve özel bir günde İstanbullu müşterilerimizle buluşmak ve bu özel günde çifte kutlama yapmak istedik. İstanbul’un fethinde, biz de İstanbullu müşterilerimizin gönüllerini fiyatlarımızla, ürün çeşitliliğimizle ve hizmetimizle fethetmeye geldik”.
Türk halkının taleplerine uygun hizmetler  
Gerçekleştirilen basın toplantısında bauMax Türkiye Genel Müdürü İbrahim Ayan ise şunları söyledi: “bauMax uluslararası bir firma olmakla birlikte girdiği her ülkede, ürün ve hizmet seçimini yaparken mutlaka ülkenin ve de bölgenin istek ve ihtiyaçlarını dikkate alıyor. Türkiye’de müşterilerin yüzde 70’e yakını hala nalbur, küçük dükkanlar gibi geleneksel marketlerden alışveriş yapıyor ancak yapı marketlerin payının gün geçtikçe arttığını söyleyebiliriz. Türkiye bu anlamda çok ciddi bir potansiyele sahip”.
Tedarikçilerin yüzde 75’i Türkiye’den 
İbrahim Ayan sözlerine şöyle devam etti: “bauMax Türkiye’deki tedarikçileri desteklemeye, onlardan ürün almaya özel önem gösteriyor. Ürünlerin yüzde 75’i Türkiye’den gerçekleştiriliyor. Türkiye pazarına girişten sonra Türk tedarikçilerden tüm bauMax ülkeleri için alım yapılarak, Türk pazarının dışında da genişlemelerine ve büyümelerine katkıda bulunuluyor. Her yıl 8 Milyon Avro’nun üzerinde alımı diğer bauMax ülkeleri için Türk tedarikçilerimizden sağlıyoruz. Daha önce hiç yurtdışına açılmamış, bizim pazara girmemizle yurtdışı pazarlara açılmış tedarikçilerimiz var“.
Yılın ikinci yarısı parlak...
Ayan, Türk yapı marketi sektörünü şu şekilde değerlendirdi: “Yılın ilk beş ayı sadece yapı sektörü açısından değil, genel olarak pek parlak geçmedi. Bunda hava koşullarının payı çok büyük. Türkiye son yılların en zor, en soğuk kışını geçirdi. Bu da birçok sektörü oldukça olumsuz etkiledi. Yılın ikinci yarısından oldukça umutluyuz. Mayıs hatta Nisan ortasından itibaren düzelen havaların ciroya da olumlu etkisini görüyoruz. İlk çeyreğin olumsuzluklarını telafi etmek için sürekli kampanyalarla oldukça yoğun bir iletişim planı sürdürüyoruz. Türkiye DIY‘den (Do it yourself) ziyade, BIY’e (But it yourself) daha yakın bir pazar. Türkiye’de müşteriler hizmet bekliyor. bauMax girdiği her ülkede müşteri taleplerine göre hizmet sunuyor. Müşteriler artık yapı marketlerden sadece ürün değil, anahtar teslim projeler de satın alıyorlar. Müşterilerimizin yüzde 65’ini erkekler oluşturuyor. Ancak kadın tüketiciler ürünle birlikte montajı da beraberinde almayı tercih ediyorlar.
250 kişilik bir ekiple İstanbullu müşterilere hizmet vereceğimiz İstanbul Avcılar mağazamızda  geniş ürün çeşitliliğimizle en yeni ürünler, müşteri odaklı bir konsept ile sunulacak“.

Eksi yüzde 15 Fiyat Garantisi
bauMax, “hep ucuz en ucuz“ sloganıyla müşterilere en iyi fiyatı, en iyi hizmetle birlikte sunuyor. Eğer olur da herhangi bir üründe daha ucuza bir fiyat bulunduğunda, bauMax ürünü fiyatından yüzde 15 daha ucuza veriyor.  Ayrıca bauMax müşterilerini her türlü hizmet konusunda da destekliyor ve 2 yıl malzeme ve işçilik garantisi sunuyor. 3 boyutlu banyo planlama hizmeti, laminat/parke/fayans stüdyoları gibi özel alanları ile markayı farklı konumlandırıyor.
Sunulan extra hizmetlerin dışında ise yapı malzemeleri konusunda iddialı. bauMax’ta demir, çimento, hazır beton gibi her yerde bulunmayan ürünleri bulmak mümkün.
bauMax hem mimar, müteahhit gibi müşterilere normalde yapı marketlerde bulunmayan gerekli her türlü yapı malzemelerini sunarken, bir yandan da perakende müşterisine eviyle ilgili her türlü detaylı ürünü ve hayatını kolaylaştıracak hizmeti sunuyor. 
bauMax hakkında:
Uluslararası Aile Firması
bauMax faaliyetine 35 yıl önce Avusturya’da başlamış olan bir aile firmasıdır. 2012 yılı itibariyle 9 ülkede faaliyet gösteren firma orta ve doğu Avrupa’da Pazar lideri olup, bilinirlik oranı yüzde 90’dır. Her yıl bauMax marketlerinde yaklaşık 50 milyon müşteriye hizmet verilmektedir. bauMax bu yıl bulunduğu tüm ülkelerde 35. yılını kutlamaktadır.
9 ülkede 159 market                    
İstanbul Avcılar mağazasının açılışı ile bauMax 9 ülkede 159 markete ulaşıyor. bauMax’ların 6’sı Türkiye’de, 66’sı Avusturya’da, 24’ü Çek Cumhuriyetinde, 15’i Slovakya’da, 15’i Macaristan’da, 4’ü Slovenya’da, 7’si Hırvatistan’da, 15’i Romanya’da ve 7’si Bulgaristan’da bulunuyor.  
Uluslarası Satınalma Şirketi sayesinde müşterilere en iyi fiyat sunulur
bauMax Avrupa’da yüksek cirolarda Do-it-Yourself ürünleri alımları yapan, Avrupa’nın üçüncüsü konumunda olan uluslararası bir grup satınalma şirketine üyedir. Eurobuy üyeleri aracılığıyla 18 ülkede yıllık 200 milyon müşteriye 6 milyar Avro ile hizmet vermektedir.
Köln, Hongkong, Şangay ve Yeni Delhi’de bulunan şubeler aracılığıyla toplu satınalımlar gerçekleştirmektedir.
Ticari Dünya
Türkiye’de “Hep ucuz en ucuz" sloganıyla kendini konumlandıran bauMax usta, mimar, müteahhit gibi ticari müşterilere özel fiyat ve hizmet paketleri sunuyor Ticari Dünya müşterileri özel fiyat ve hizmet avantajı dışında işlerini daha hızlı halletmeleri için kendilerine özel kasa alanına sahipler. Ticari Dünya müşterileri için marketlerde özel Proje Danışmanları bulunuyor. Eğer müşteriler markette değil, yerlerinde ziyaret edilip, hizmet almak isterlerse mobil ticari danışmanları yerlerinde, inşaat alanlarında ziyaret edip, projelerinde baştan sonra danışmanlık hizmeti sunuyorlar.
Her gün en ucuz fiyat                       
bauMax, “hep ucuz en ucuz“ sloganıyla müşterilere en iyi fiyatı, en iyi hizmetle birlikte sunuyor. Eğer olur da herhangi bir üründe daha ucuza bir fiyat bulunduğunda, bauMax ürünü fiyatından yüzde 15 daha ucuza veriyor.
Eksi yüzde 15 Fiyat Garantisi          
Kendisini Türkiye’de "Fiyat Lideri" olarak konumlandıran bauMax’ın "Fiyat Kontrol Timi" müşterilere sürekli en ucuz fiyatı sunabilmek için çalışıyor. Eğer olur da herhangi bir üründe daha ucuza bir fiyat bulunduğunda, bauMax ürünü fiyatından %15 daha ucuza veriyor.
Geniş ürün çeşitliliği                      
Yeni açılan Avcılar mağazasında en yeni ürünler, müşteri odaklı bir konsept ile sunuluyor. Test merkezlerinde müşteriler el aletleri ve makineleri satın almadan evvel test edebiliyor, kendileri için en doğru ürünü deneyerek alıyorlar. Yenilik ve Teknoloji Merkezinde müşteriler en yeni teknolojileri inceleme fırsatı buluyor.
Yer döşemeleri ile ilgili bölüm oldukça ilgi çekici: Laminat, parke, fayans sunumları müşterilerin her kalitede ürünü çok kolay inceleyebileceği şekilde tasarlanmış. Suya dayanıklı laminat gibi yeni ürünleri bauMax Avcılar’da bulmak mümkün.   
bauMax’ın banyo sergisi alanı oldukça geniş. Müşteriler bu alanda özel danışmanlardan bilgi alarak banyolarını yenileyebiliyorlar. 3 boyutlu banyo planlama aracılığıyla müşteriler banyolarının ölçülerini vererek banyolarını seçtikleri ürünlerle önceden tasarlatarak, görebiliyorlar. Dilerlerse marketteki uzman personel ve bauMax Hazır Usta montaj ekibi aracılığıyla anahtar teslim proje desteği alıyorlar. Taksitli ödeme seçenekleri de müşterilerin hayatını kolaylaştırmak için projelerle birlikte sunuluyor.  
bauMax akademi                                                                                                                
Kendi işini kendisi yapmak isteyenlere, projelerinde en iyi desteği vermek için, bauMax akademi, ilgilenen müşteriler için her markette çeşitli kurslar düzenliyor, ürün seçimleri ve uygulamalar konusunda destek veriyor. Müşteriler yer döşemesi, boyama gibi konularda düzenlenecek kurslara katılabiliyorlar.
Sosyal Sorumluluk
Bir aile firması olan bauMax için başarı sadece ekonomik kriterlerle ölçülmüyor.  Ekonomik başarı kadar sosyal sorumluluk projelerine de önem veriliyor. Bunun en iyi örnekleri ise İnsana Değer Programı, çağdaş sanata yapılan yatırım ve enerji tasarrufu konusunda yürütülen projeler
Çağdaş sanata yatırım
bauMax Avusturya’da bulunan Essl Müzesi çerçevesinde, çağdaş sanatı da destekliyor. bauMax'ın kurucusu ve bugünkü denetim kurulu başkanı, Prof. Karlheinz Essl ve eşi Prof. Agnes Essl 35 yılı aşkın bir süredir çağdaş sanat koleksiyoncusu olarak faaliyet gösteriyorlar.
1999 yılında Viyana yakınlarında Klosterneuburg'da açılan müzede şu anda Avrupa'nın en önemli özel koleksiyonları arasında sayılan 7.000'i aşkın uluslararası çağdaş sanat eseri yer alıyor.
bauMax İnsana Değer Programı ve “Essl Sosyal Ödülü”
30 yılı aşkın süredir kendini engelli vatandaşlara destek olmaya adayan bauMax, bulunduğu ülkelerde çeşitli kurumlarla ortaklığa giderek engelli vatandaşları destekleyici faaliyetler yürütüyor. 250’nin üzerinde engelli çalışan güçlü ve zayıf yönleri ile bauMax marketlerinde çalışmakta ve bu kişilerin bauMax ailesi içinde yer almaları desteklenmektedir. bauMax, bu projeye Türkiye’de de öncelikli plânları arasında yer veriyor. Bütün bu projelerin dışında bauMax AG Yönetim Kurulu Başkanı Martin Essl, beş yıl önce “Essl Sosyal Ödülü”nü (Essl Social Prize) hayata geçirdi. 1 milyon avro değerindeki bu uluslararası ödül, yoğun çabalar göstererek şahsi birtakım sosyal inisiyatifleri efektif ve başarılı bir şekilde yönetebilen kişilere veriliyor. Bu yılki ödül töreni 2 Haziran’da Klosterneuburg’da bulunan Essl Müzesinde verilecek.
İnsana Değer Programı                    
Kuruluştan itibaren İnsana Değer Programı Türkiye’de de firma kültürünün önemli bir parçası. Her market kendi bölgesinde bir kuruluş ile birlikte çeşitli aktivitelerde bulunuyor. 10’un üzerinde zihinsel yada fiziksel engelli vatandaş şu anda Türkiye bauMax takımında yer alıyor.

 Kaynak: http://www.internethavadis.com/sirketler/36763.html

 
Yorumlar
Yorum Yap






Bu habere henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yap'a tıklayarak ilk yorumu sen yapabilirsin.









 
 
 
Sağlık
Neye Dikkat Etmeliyim
Montaj
Yeni Ürün
Kampanya
Ustalar
Usta İstiyorum
Sesinizi Duyuralım
 
Bize Ulaşın
Popüler Haberler
Country Tarzı D...
Floorpan Lamina...
Ev dekorasyonun...
Peli Exterior
Döşemelerde Ses...
Tümü
Son Haberler
Ev dekorasyonun...
Yeni ve küçük e...
Marshall Boya K...
Zemine sağlam b...
Tümü
Kelime Bulutu
Haber bilgisinin gönderileceği e-posta adresini giriniz.
 
  Gönder  
 
  İptal  
 
 
parke-rss parke-facebook parke-twitter parke-Google parke-Pinterest
Sitemizde 1.102 haber, 8 video ve 10 fotoğraf albümü bulunmaktadır.
Haberler 3.441.442 defa okundu ve 1.464 yorum yapıldı.
Galeriler sayfamızdaki fotoğraflar 20.783 defa görüntülendi.
 
Güncel | Sektörel | Etkinlikler | Makaleler | Kampanya | Parkeci | Künye | Reklam | Arşiv
Sağlık | Neye Dikkat Etmeliyim? | Montaj | Yeni Ürün | Ustalar | Usta İstiyorum | Sesinizi Duyuralım
 
ANASAYFA | FOTO GALERİ | VİDEOLAR | ANKETLER | SİTENE EKLE | İLETİŞİM
Çamsan Parke Kataloğu | Designfloor Parke Kataloğu | Moonloc Parke Kataloğu | Vario Parke Kataloğu
parke | lamine parke | laminat | ahşap döşeme | Güncel Parke Fiyatları | reklam
artfloor | Moonloc | floorpan | serfloor | masif parke | çamsan | suya dayanıklı darke


Parkeci 2014
Yeniliklerden Haberdar Olmak İçin
   




0533 324 36 19
info@parkeci.com.tr

Valid CSS! Valid XHTML 1.0 Transitional